Hvem

Emner: Marketing, merkevare, målsetting, endring, innovasjon, HRM og ledelse.

  • Hvem vi vil være, forteller oss hva vi bør gjøre. Dessverre tenker de fleste på hva de må gjøre i dag, uten å tenke over hvem de blir ”i morgen”.
  • De beste selskapene er som våre gode venner. Vi er knyttet sammen rundt hvem vi er, og ikke hva vi har.  
  • De fleste sier de har en merkevare, men svært mange av disse har kun et varemerke. Det er vanskelig å bygge noe du tror du allerede har. Hva som skiller merkevarene, fra varemerkene er lett å identifisere. Hvordan de gjlr det er mer krevende å identifisere, men det starter med hvem…
  • Aldri, aldri, aldri hopp på trender som du ikke forstår. Om det er disrupsjon, content marketing, disruptive marketing, disruptiv innovasjon, block chain eller big data. Næringslivet er fullt at ”følgere”. Jeg har ikke hørt om et selskap som har oppfylt kriteriene  for disrupsjon, og samtidig har blitt mer lønnsomt.
  • En innovasjon er en nyhet frem til den blir lønnsom. Gjør ”trenden” deg mer lønnsom, så lær deg absolutt alt om den.
 
 
 

Bruk kontaktskjemaet over, så tar jeg kontakt med deg så snart jeg kan.